Vrácení, výměna a reklamace

 

 

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí.

Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

 

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

 

Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), můžete vyřídit osobně na naší výdejně nebo zaslat zboží na adresu MVDr. Petra Křečková Olmová, Jihlavská 719/7, 625 00 Brno (vchod z ulice Uzbecká).

 

 

Vždy prosím dodržte tento postup:

  • Zboží vracejte vždy bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  • Budete-li chtít na pobočce zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes e-shop. Pak počkejte na informaci z pobočky, že je zboží připraveno a na pobočku přineste špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme.
  • Na pobočku s sebou vezměte kupní doklad (fakturu).
  • Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis - vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, mimo  ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.

 

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte nám na +420 792 333 097, nebo napište na petshopjihlavska@seznam.cz

 

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).

 

Reklamace

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží.

 

Zboží můžete jednoduše reklamovat pomocí našeho reklamačního formuláře.. Pokud si s jeho vyplněním nebudete vědět rady, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 792 333 097 nebo nám napište na petshopjihlavska@seznam.cz.

 

Zboží, které je předmětem reklamace následně spolu s průvodním dopisem (formulářem) a kopií dokladu o zaplacení osobně doneste na naši výdejnu nebo zašlete na adresu MVDr. Petra Křečková Olmová, Jihlavská 719/7, 625 00 Brno (vchod z ulice Uzbecká).

 

Do 30ti dní od oznámení reklamace Vám zašleme písemné vyrozumění o výsledku reklamace.

 

Pokud je reklamace uznána ve prospěch zákazníka, bude mu vrácena kupní cena reklamovaného zboží a dále náklady vzniklé v souvislosti s uplatněním reklamace.

Při zamítnutí reklamace bude zákazníkovi vráceno reklamované zboží a náklady na jeho dopravu hradí zákazník.